برنامه ریزی برای هفته دفاع مقدس در بهبهان

با هدف برنامه ریزی نمایشگاه هفته دفاع مقدس پنجمین نشست کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی آموزش و پرورش بهبهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  برنامه ریزی برای هفته دفاع مقدس در بهبهان صورت گرفت که هر یک از اعضاء کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی آموزش و پرورش بهبهان به بیان اقدامات و فعالیت های انجام شده در حیطه وظایف خود و حوزه تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر 97 در محوطه اداره، مدارس و سطح شهرستان پرداختند.

رسول عبدی پور، دبیر کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی آموزش و پرورش بهبهان برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس و دستاوردهای نوجوان سالم همزمان با بازگشایی مدارس را یکی از برنامه های مهم پروژه مهر 97 این کارگروه خواند و از اعضاء خواست تا با برنامه ریزی و هماهنگی با مدارس در برپایی باشکوه این نمایشگاه اهتمام ورزند.

وی در پایان پنجمین نشست کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به ورود به شهریور از اعضاء خواست با بازدید از مدارس بر نحوه اطلاع رسانی مدیران برای ثبت پیام ها و برنامه های پروژه مهر در تابلو اعلانات و مدارس نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/م

تلاش برای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.