برگزاری جشن نشاط اجتماعی ویژه مناطق زلزله زده

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مداخلات تخصصی و آرام سازی بعد از زلزله آبان ۹۶برای اولین بار در بلایای طبیعی کشور، بصورت علمی و جامع اجرا شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدی معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در جشن نشاط اجتماعی گیلانغرب گفت: مداخلات تخصصی و آرام سازی بعد از زلزله آبان ۹۶ با دستور مدیرکل بهزیستی استان و برای اولین بار در بلایای طبیعی کشور، بصورت علمی و جامع اجرا شد و خوشبختانه نتایج بسیار مثبتی را بدست آوردیم.

برگزاری جشن نشاط اجتماعی گیلانغرب ویژه مناطق زلزله زده

‍ بهزاد شیرزادی رییس اداره بهزیستی شهرستان گیلانغرب  گفت: برگزاری چنین جشن هایی در این مناطق زلزله زده برای ایجاد امید به زندگی و شور و نشاط افرادی که در این حادثه آسیب های روحی دیدند ضرورت دارد .

وی افزود:اینکه در غم‌ها و گرفتاری ها بیشترین آسیب‌هابه دهک‌های پایین جامعه وارد می‌شود و در شادی‌ها و توزیع ثروت کمترین سهم نصیب آنها می‌گردد، از نکات دردناک و آزار دهنده جامعه ماست.
 
به همت معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه و پایگاه‌های سلامت اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان گیلان غرب، مراسم جشن نشاط اجتماعی ویژه شهرستان گیلانغرب با حضور پرشور مردم و مسئولین برگزار گردید.

انتهای پیام/ز

در غم‌ها و گرفتاری ها بیشترین آسیب‌هابه دهک‌های پایین جامعه وارد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار