معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همگی باید  با وحدت و رویکرد انقلابی پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم چراکه با حرکت در این مسیر مشکلات حل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردار محمدصالح جوکار معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی بسیجیان نواحی استان یزد گفت: در تداوم مسیر انقلاب با تدابیر رهبر شاهد بالندگی بسیج و گسترش آن هستیم در واقع می توان گفت  امروزه بسیج مجمع انسان‌های مومن، مخلص و جوانان پر شور است.


سردار جوکار با بیان اینکه روز به روز بر جمعیت نیرو های بسیجی افزوده می شود خاطر شان کرد:  خوشبختانه امروز جوانان ما در عرصه‌های مختلف حضوری پایدار دارند به طوریکه در حال حاضر بسیج به عنوان ارتشی بزرگ در تمام عرصه های فرهنگی، سازندگی، علمی و ...خودنمایی می‌کند.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار امروز کشور را مرهون فداکاری بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس هستیم گفت: اینکه بسیج در عرصه های مختلفی چون سازندگی ، نوآوری و... حضور موثر دارد و بسیاری از افراد بسیج را حل کننده مشکلات می دانند از  آثار و برکات بسیج است.

وی خاطرنشان کرد:امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب جشن می‌گیریم و باید امروز از خدمات بسیج بهره ببریم که حضور بسیجیان در تمام عرصه‌ها نشان از خلوص آن‌ها است.

جوکار افزود: اولین مولفه‌ای که امام مبتکر آن بود انسجام درونی ملت بود و امروز ما با ۳۰کشور دنیا در بیش‌تر مقاطع تناسب داریم.

معاون پارلمانی سپاه پاسداران گفت: با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب توانستیم انقلاب اسلامی را بدون اعزام نیرو، تا مدیترانه برسانیم بطوریکه امروز در بیخ گوش رژیم صهیونیستی دو نیروی برتر و خلاق مثل حزب الله و نیرو‌های فلسطینی داریم.

وی تصریح کرد: امروز همه تلاش های آمریکا در راستای نابودی اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی انجام می شود و این تلاش از رفتار و صحبت هایشان نمایان می گردد؛ در زمان اوباما مذاکره را حول محور هسته‌ای مطرح می کردند که ایران هسته‌ای و قدرت جهان نباشد و از حزب الله نیز حمایت نکند در حالیکه تلاش هایشان مفید نبوده و جمهوری اسلامی هنوز هم به عنوان قدرت در منطقه حضور دارد.

جوکار‌ با بیان اینکه مردم‌ما در سختی و مشکلات هستند و این سختی‌ها را نمی‌توان با شعار حل کردگفت:  اگر ما اراده کنیم تمام مسائل حل می شود ما منابع و معادن بسیاری داریم که می‌توانیم علی الرغم وجود تحریم ها و فشار های خارجی سرمایه ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: امروز روز مرگ‌کسانی است که فکر می‌کنند آمریکا دوست آن هاست و ما مردم ایران باید بدانیم که آمریکا چه خیانت‌هایی به ما کرده است.

معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: مشکلاتی در حوزه مدیریتی وجود دارد که علت اصلی آن عدم استفاده از افراد لایق و توانمند کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین صفوف ملت و مسئولان است افزود: همگی باید  با وحدت و رویکرد انقلابی پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم چراکه با حرکت در این مسیر قطعا شاهد حل مشکلات خواهیم بود.

سردار جوکار در پایان تصریح کرد: همانطور که در طول هشت سال دفاع مقدس، پیروز و سربلند از میدان مبارزه بیرون آمدیمدر سایه سار شما بسیجیان از این‌ پیچ‌ تاریخی نیز  می‌توانیم به خوبی عبور کنیم.

انتهای پیام/ غ

حضور معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی بسیجیان یزد

برچسب ها: بسیج ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.