رشد، توسعه و پیشرفت صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در گرو اجرای طرح‌های کلان و شتاب بخشی برای تکمیل و افتتاح واحدهای تولیدی در حال ساخت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بین‌الملل در دیدار با امام جمعه یاسوج گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های مناسب در حوزه صنعت است.
محمدرضا فیاضافزود: تاکنون گام هایی ارزنده برای شکوفایی این ظرفیت ها از سوی متولیان امر در کهگیلویه و بویراحمد و کشور برداشته شده اما هنوز کاستی هایی وجود دارد.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بین الملل بدون اشاره به آمار، بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد تا یک ماه آینده شاهد تحولات چشمگیری در حوزه صنعت خواهد بود.
فیاض گفت: هر چند که بخش کشاورزی یکی از قابلیت های اصلی کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به رشد، توسعه و پیشرفت آن محسوب می شود اما توجه به حوزه صنعت استان نیز در حال افزایش است.
وی افزود: فعالان حوزه صنعت کهگیلویه و بویراحمد در صورت حمایت های لازم از سوی متولیان امر در استان و کشور توانایی فعالیت های بزرگتر و مهمتر را دارند.
امام جمعه یاسوج نیز گفت: کهگیلویه و بویراحمد با وجود کوچک بودن و داشتن تنها یک درصد مساحت و جمعیت کشور دارای ظرفیت های متعدد در زمینه های مختلف از جمله حوزه صنعت است.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی بیان کرد : تمامی پیشرفت های کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های گوناگون به ویژه بخش صنعت مربوط به دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی افزود: انتظار می رود که مسئولان کشوری توجه ویژه ای به حوزه های اقتصاد، سرمایه گذاری و صنعت کهگیلویه و بویراحمد داشته و برای رونق روزافزون آنها تلاش و همت بیشتری کنند.
محمدرضا فیاض مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بین الملل روزگذشته برای افتتاح کارخانه تولید بتن جایگزین آسفالت یاسوج و بازدید از چند طرح تولیدی و صنعتی در این شهر به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود.
انتهای پیام/غ

کارخانه تولید بتن جایگزین آسفالت یاسوج

برچسب ها: صنعت و معدن ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.