گرامیداشت فرشتگان خاکی درساوه + عکس

بزرگداشت شهدا منطقه کوهپایه بخش مرکزی ساوه با عنوان فرشتگان خاکی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ یادواره شهدا منطقه کوهپایه بخش مرکزی ساوه در مسجد روستای سقانلین باحضور خانواده‌های شهدا، رزمندگان، مردم و مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد صادقی از گروه روایت سیره شهدا در این مراسم گفت: شهدا مجاهدان فی سبیل الله هستند که با نثار جان خود مصداق بارز آیات قرآنی در دنیا و آخرت جاودانه شدند.

حجت الاسلام محمد صادقی راه سعادت واقعی را حرکت در مسیر شهدا دانست و افزود: امروز تکریم از مقام شهادت و خانواده شهدا، یک وظیفه‌ی همگانی در پاسداشت واقعی ارزش هاست.

پیش از این مراسم مسئولان با حضور در گلزار شهدا روستای نورعلی بیک ساوه، با خانواد‌های دوشهید در روستای نیوشت دیدار و با اهدا لوح از صبر و استقامت پدران و مادران شهدا تجلیل کردند.

کارکن مسئول کانون‌های فرهنگی مساجد ساوه در حاشیه این یادواره   در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در خصوص هفته فرهنگی منطقه کوهپایه بخش مرکزی ساوه گفت: هفته فرهنگی منطقه کوهپایه‌ی ساوه به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

وی هدف از برگزاری این هفته را ترویج فرهنگ جذب جوانان به مساجد و ایجاد روحیه نشاط در بین روستا‌های بخش مرکزی ساوه بیان کرد و افزود: برگزاری تجلیل از معلمین بازنشسته، یادواره‌ی شهدا و مسابقات ورزشی در بین جوانان بخشی از برنامه‌های فرهنگی در این هفته است.

هفته فرهنگی منطقه کوهپایه بخش مرکزی ساوه از ۱۲ شهریور لغایت ۱۸ شهریور با برگزاری برنامه‌های متنوع در سطح روستا‌های این منطقه ادامه دارد.

یادواره شهدا منطقه کوهپایه بخش مرکزی ساوه

انتهای پیام / ج

بزرگداشت شهدا منطقه کوهپایه‌ی بخش مرکزی ساوه

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.