ترامپ حکم حبس ۱۴ روزه دستیارش را به سخره گرفت!

رئیس‌جمهور آمریکا حکم دادگاه مبنی بر حبس ۱۴ روزه دستیار سابقش به دلیل دروغ گفتن به اف‌بی‌آی را مسخره کرد.

ترامپ حکم حبس ۱۴ روزه دستیارش را به سخره گرفت!به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز جمعه حکم ۱۴ روزه حبس «جرج پاپادوپولس» مشاور سابق کمپینش، را مسخره کرد. ترامپ مدت کوتاهی پس از اعلام این حکم در پیامی توییتری نوشت: «۱۴ روز به ازای ۲۸ میلیون دلار- ۲ میلیون دلار در روز- هیچ توطئه‌ای هم اتفاق نیفتاده. روز بزرگی برای آمریکاست!».

مشخص نیست منظور ترامپ از ۲۸ میلیون دلار چیست. سی ان ان احتمال می‌دهد این مبلغ هزینه تحقیقات بازرس ویژه –رابرت مولر- درباره مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا باشد.

این در حالیست که سی ان ان گزارش داد تحقیقات مولر فقط ۷.۷ میلیون دلار هزینه داشته است. وزارت دادگستری آمریکا دست کم ۱۷ میلیون دلار برای تحقیقات مذکور خرج کرده است.

بنا بر گزارش سی ان ان، ترامپ به خبرنگاران گفت: «من پاپادوپولس را نمیشناسم. من او را در عکسی که دور میزی با من نشسته بود دیدم. این تنها چیزی است که من درباره او می‌دانم. اما آن‌ها بازداشتش کردند. طوری که آن‌ها می‌گویند به اف بی آی دروغ گفته است».

پاپادوپولس نخستین مشاور ترامپ است که در پی تحقیقات مولر به حبس محکوم می‌شود. حکم او تقریباً یک سال پس از اینکه به اتهام دروغ گفتن به اف بی آی محکوم شد، صادر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار