اخبار باشگاه استقلال ؛

استقلالی‌ها پیگیر تسویه بدهی طلبکاران/ بازیکن ازبکستانى استقلال را تهدید کرد

مدیران باشگاه استقلال پس از تسویه بدهی شاکیان و تکمیل مدارک برای کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال پرداخت دیگر بدهی ها هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مدیران باشگاه استقلال پس از تسویه بدهی شاکیان و تکمیل مدارک برای کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال پرداخت بدهی های دیگر طلبکاران باشگاه هستند.مسئولان استقلال از امروز با دعوت از طلبکاران به باشگاه درصدد هستند تا دیگر پرونده های آنها را پرداحت کنند تا میزان بدهی های باشگاه به کمترین رقم ممکن برسد .

نشست فتحی با خانواده پورحیدری و حجازی

فتحی سرپرست باشگاه استقلال برای رسیدگی به وضعیت مطالبات مرحوم پورحیدری و حجازی درصدد است تا با خانواده آنها نشستی را برگزار کند تا تسویه بدهی آنها در دستور کار قرار بگیرد .

تیموری به بازی السد می رسد ؟

میثم تیموری مدافع تیم فوتبال استقلال پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت توانسته به آمادگی خوبی برسد و این بازیکن در حال حاضر در تمرینات گروهی آبی پوشان حضور دارد و بعید نیست شفر او را در دیدار مقابل السد قطر که قرار است در بیست و ششم شهریور ماه برگزار شود در ترکیب 18 نفره تیمش قرار دهد .

تكذيب تماس فتحى با وزير ورزش و جوانان

در حالى كه مطرح شده فتحى سرپرست باشگاه استقلال به صورت تلفنی در رابطه با حواشى هاى اخير از جمله چند جناحى شدن باشگاه و اين كه عده اى در نظر دارند زير پاى شفر را خالى كنند با وزیر ورزش و جوانان صحبت هايى را داشته اما اين خبر تكذيب  شد.

يكى از مديران استقلال در اين باره گفت :درباره مسائل مطرح شده سرپرست استقلال هيچ گونه تماسى با سلطانى فر نداشته است.

دستمزد ميلياردى شفر و دستياران

شفر و دستياران سرمربى آلمانى تيم فوتبال استقلال در حالى روى هم قراردادشان با آبى پوشان يك ميليون دلار خواهد بود كه در حال حاضر با احتساب دلار ١٤ هزار تومانى سرمربى آبى ها به همراه دستياران خارجى تيم حدود ١٤ ميليارد تومان از مديران باشگاه دريافت مى كنند.

برگزارى بازى دوستانه استقلالى ها

تیم فوتبال استقلال امروز ساعت 18 و پشت درهای بسته به مصاف تيم منتخب آکادمی استقلال می رود شفر در اين بازى دوستانه در نظر دارد بازيكنان تيمش را محك بزند.

برنامه استقلال برای سفر به قطر مشخص شد

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه 26 شهریورماه در چارچوب رقابت هاى آسيايى به مصاف السد قطر در دوحه خواهد رفت كه با توجه به هماهنگی انجام شده آبى پوشان روز جمعه 23 شهریورماه تهران را به مقصد دوحه ترک خواهند کرد تا برای این دیدار آماده شوند.
کاروان تيم فوتبال استقلال همچنین 27 شهریور ماه از دوحه به سمت تهران باز خواهد گشت تا برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده شود.

خارجى هاى استقلال خانه دار شدند

مدیران باشگان استقلال براى نیومایر و الحاجى گرو خانه تهیه کردند تا این ٢ بازیکن خارجى آبى پوشان پایتخت خانه دار شوند.

همچنین پادوانى به دلیل آسیب دیدگى در خانه اى جدید که داراى استخر است ساکن خواهد شد.

خطیر و وکیل کانادایى پیگیر پرونده سوپر جام

معاون ورزشى باشگان استقلال به همراه یک وکیل کانادایى در حال حاضر پیگیر پرونده سوپر جام از طریقفیفا هستند و باشگاه استقلال هم در این باره نامه شکایت خود را ارائه کرده است.

بازيكن ازبكستانى استقلال را تهديد كرد

سرور جپاروف بازيكن ازبكستانى سابق تيم فوتبال استقلال به دليل طلب ١٣٠ هزار دلارى آبى پوشان را تهديد كرد در صورت پرداخت نشدن اين رقم موضوع را به فيفا مى كشاند كه در اين راستا يكى از مديران استقلال گفت :طلب اين بازيكن به زودى پرداخت مى شود.


بیشتر بخوانید:استقلال براى اعتراض به راى سوپر جام دست به کار شد

شفر بدون بهانه روی لبه تیغ/ آبی‌ها معجزه می‌خواهند

پایان وقت‌های اضافه برای استقلال و پرسپولیس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار