رئیس صنعت، معدن و تجارت ایوان مطرح کرد؛

تسهیلات برای ادامه کار کشتارگاه سپید مرغ مانشت

رئیس صنعت، معدن و تجارت ایوان از بازگشت به چرخه تولید کشتارگاه سپید مرغ مانشت با اختصاص 80 میلیارد ریال تسهیلات خبر داد .

تسهیلات برای ادامه کار کشتارگاه سپید مرغ مانشت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;امیدعلی عزتی  رئیس صنعت، معدن و تجارت ایوان با بیان اینکه این واحد تولیدی از ابتدای اخذ پروانه فعالیت از معافیت مالیاتی به مدت ۱۰ سال برخوردار بوده، عنوان داشت: این کشتارگاه اواخر سال گذشته به علت مشکلات مالی بعد از 13 سال فعالیت تعطیل شد و در این مدت مرغ های استان ایلام از کشتارگاه های استان کرمانشاه، همدان، کردستان و لرستان تامین می شد و این موضوع باعث افزایش قیمت مرغ در استان ایلام شده بود.

وی اظهار کرد: اعتبار لازم برای خرید و تغییر مالکیت کشتارگاه صنعتی سپید مرغ مانشت از محل اعتبارات و تسهیلات سامانه کارا متعلق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تامین شده و از محل این سامانه 80 میلیارد ریال تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش و ثابت در اختیار اتحادیه مرغداران ایلام قرار گرفته که با معرفی بانک عامل این اتحادیه کشتارگاه را از مالک فعلی خریداری و به مالکیت اتحادیه در آورد.

عزتی افزود: با تغییر مالکیت کشتارگاه به نام اتحادیه مرغداران به نوعی زنجیره تولید مرغ استان ایلام تکمیل تر و از فرایند جوجه ریزی تا کشتار و حمل مرغ در داخل خود استان انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ د

ادامه روندچرخه تولید کشتارگاه سپید مرغ مانشت

برچسب ها: تولید ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.