استاندار ایلام:

17 شهریور یادآور شجاعت ملت ایران در مقابل ستمگران است

استاندار ایلام گفت: 17 شهریور، نمادی باصلابت از مقاومت و شجاعت و ایستادگی ملت شریف ایران در مقابل ستمگران و جنایتکاران تاریخ است.

17 شهریور یادآور شجاعت ملت ایران در مقابل ستمگران است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام به مناسبت سالروز واقعه 17 شهریور ماه سال 57 پیامی صادر کرد.

 متن پیام استاندار ایلام به این شرح است :

هفدهم شهریور ماه در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی فرازی بلند از مبارزات ملت بزرگ ایران علیه ستم و استبداد زمانه در دوران شاهنشاهی بود.

17 شهریور، نمادی باصلابت از مقاومت و شجاعت و ایستادگی ملت شریف ایران در مقابل ستمگران و جنایتکاران تاریخ است و آن قله حماسه ای ست که تاریخ هیچ وقت آن را از یاد نخواهد برد .

ملت سرافراز ایران اسلامی امروز به تاسی از دستورات الهی و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و منویات همیشگی و هدایتبخش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره در راه مبارزه با ظلم و سلطه کشورهای زورگو ایستاده است و از هیچ دشمن و هیچ قدرتی و توطئه ای واهمه نداشته و ندارند، چراکه مکتب مردم این آب و خاک با شهادت و ایثارگری الفتی دیرینه دارد و در این راه ملت پرافتخار ایران اسلامی خالق حماسه‌های بزرگی چون دفاع مقدس و حماسه های سیاسی و اجتماعی بزرگ در طول تاریخ با عظمت خویش بوده است و اکنون مظهر بیداری اسلامی و الگوی مقاومت و ایثارگری برای جهانیان به ویژه مسلمانان در راه مبارزه با نظام سلطه است .

انتهای پیام/ د

پیام استاندار ایلام در روز 17 شهریور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.