راهیابی" شکلات" به جشنواره اینتر فیلم آلمان

رییس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: فیلم کوتاه 15 دقیقه ای «شکلات» مجوز حضور در سی و چهارمین دوره جشنواره اینتر فیلم /Interfilm/ آلمان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رییس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت:فیلم کوتاه شکلات به نویسندگی و کارگردانی مهدی حیدری که طی مدت یک ماه در روستای 'ولدیان' خوی فیلمبرداری شد به جشنواره فیلم اینتر فیلم برلین راه یافت.

احد هوشمند ادامه داد :جشنواره اینتر فیلم برلین از 20 تا 25 نوامبر میلادی برابر با 29 آبان تا چهار آذر سال جاری در شهر برلین /Berlin/ برگزار می شود و این جشنواره یکی از رویدادهای سینمایی مهم در دنیاست و بهترین فیلم برگزیده آن به آکادمی اسکار معرفی می شود.

وی با اشاره به اینکه این اثر سال گذشته در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری این استان به زبان ترکی تولید شد، ادامه داد: شکلات پیش از این بهترین فیلم خارجی جشنواره بین المللی زیرو پلاس 'Zero Plus' روسیه شد.

وی ادامه داد: این فیلم داستان پسر نوجوان روستایی است که برای گرفتن شکلات از دست یک پیرزن خودش را به شکل نمایشی هر روز به زمین می زند و گریه می کند.

وی با بیان اینکه این فیلم کوتاه تلنگری به خانواده ها جهت جدی گرفتن محبت ورزی به فرزندانشان است، اضافه کرد: شکلات جنبه ظاهری قضیه بوده و محبت موضوع اصلی آن است؛ کودک این داستان محبتی را که در خانه خود به دنبال آن بوده را از این پیرزن دریافت کرده است.

انتهای پیام/ع

راهیابی فیلم کوتاه شکلات به جشنواره فیلم آلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.