دستور ترامپ به دادستان کل آمریکا برای مشخص کردن نویسنده مقاله جنجالی نیویورک تایمز

در پی انتشار مقاله‌ای جنجالی در روزنامه نیویورک تایمز، دونالد ترامپ از «جف سشنز»، دادستان کل آمریکا خواست تا هویت نویسنده این مقاله را مشخص کند.

دستور ترامپ به دادستان کل آمریکا برای پیدا کردن نویسنده مقاله انتقادی نیویورک تایمزبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف، در پی انتشار مقاله ای جنجالی در روزنامه نیویورک تایمز، دونالد ترامپ از «جف سشنز» دادستان کل آمریکا خواست تا هویت نویسنده این مقاله را مشخص کند.

طبق گزارش تلگراف، دونالد ترامپ از این مطلب که بوسیله یک فرد ناشناس که ظاهرا از اعضای دولتش بوده و روز چهارشنبه منتشر شد، به شدت خشمگین است. ترامپ در گفتگو با خبرنگاران در داخل هواپیمای ریاست جمهوری، گفت: سشنز باید تحقیق کند تا مشخص شود چه کسی نویسنده این مقاله بوده؛ چرا که این مسأله مرتبط با امنیت ملی است.

وی در ادامه تأکید کرد بخاطر امنیت ملی، این روزنامه باید فورا نام نویسنده مقاله را اعلام کند.

در این مقاله که با عنوان «من بخشی از مقاومت داخل دولت ترامپ هستم» منتشر شد، از شیوه اداره حکومت ترامپ به شدت انتقاد شده است. این مقام ارشد دولت آمریکا که نامش در این مقاله فاش نشده، ترامپ را فردی «دمدمی مزاج و فاقد اصول اخلاقی» خوانده و خود را بخشی از یک گروه داخل دولت وی معرفی کرده که تلاش می کنند در برابر «بدترین تمایلات» رئیس جمهوری از کشور محافظت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار