انهدام باند سرقت دوچرخه در آمل

اعضای باند سرقت دوچرخه در آمل با ۱۷ فقره سرقت دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وصول چندین فقره پرونده سرقت دوچرخه در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تقویت گشت‌ های انتظامی، موفق به شناسایی اعضای یک باند سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ آزادی گفت: ماموران با هماهنگی‌ های قضائی، متهمان و مالخران را که با تشکیل یک باند ۶ نفره اعم از ۳ سارق و ۳ مالخر اموال مسروقه بودند در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌ های به عمل آمده تاکنون به سرقت ۱۷ دستگاه دوچرخه در این شهرستان اعتراف کردند، افزود: در ادامه این عملیات در بازرسی از مخفیگاه متهمان و مالخران دوچرخه‌ های سرقت شده کشف شد.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده با حکم صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه همکاری مردم با پلیس از طریق سیستم ۱۱۰ مهمترین پشتوانه پلیس در کشف جرائم و ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه است، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی و تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم‌ های ایمنی و قفل مطمئن، از بجا گذاشتن وسایل و اموال خود در کوچه‌ ها و معابر خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۷ فقره سرقت در آمل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار