ویژه‌برنامه‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر در ماه محرم

برنامه‌های ماه حسین از صدای مرکز بوشهر و سخنرانی مذهبی، حماسه حسینی و خورشید خیزران از سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر در ماه محرمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  برنامه «ماه حسین» ویژه محرم از اول تا سیزدهم محرم ساعت ۱۸ از صدای مرکز بوشهر پخش خواهد شد. این برنامه شامل بخش‌های تبیین قیام عاشورا، پخش نوحه‌های عزاداری، ارتباط با مراکز و تهیه گزارش از حسینیه‌ها و تکایاست.

سخنرانی مذهبی ویژه محرم از اول تا دهم محرم به صورت ضبطی از سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود. کارگردانی این برنامه را محمد جواد پیروان برعهده دارد به سخنرانی در مورد واقعه عاشورا می‌پردازد.

برنامه «خورشید خیزران» با موضوع اشعار، سروده‌ها و نوحه‌های ویژه ایام محرم  از اول تا دهم محرم به مدت ۲۵ دقیقه از سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود. تهیه کنندگی و کارگردانی این برنامه را سید علی اکبر بهزادی بر عهده دارد.

برنامه «حماسه حسینی» هم از اول تا سیزدهم محرم ساعت ۲۱، به کارگردانی مینا سرکاری و تهیه کنندگی محمدرضا خسروی از سیمای مرکز بوشهر پخش خواهد شد. این برنامه دارای سه بخش کارشناسی(شامل آسیب شناسی عزاداری برای امام حسین (ع)، شبهات عاشورا و بررسی مسائل تاریخی، اجتماعی آن دوران)، نوحه و آداب و رسوم ویژه این ماه است.

انتهای پیام/م

اعلام ویژه‌برنامه‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر در ماه محرم

برچسب ها: محرم ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.