مدافع محبوب کی روش به قطر بازگشت

محمدرضا خانزاده به دنبال خط خوردن از فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با ازبکستان، به قطر بازگشت.

مدافع محبوب کی روش به قطر بازگشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا خانزاده، مدافع ایرانی تیم الاهلی قطر در هفته پنجم لیگ ستارگان در برخورد با مهدی طارمی، مهاجم تیم الغرافه از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد که با این وجود در فهرست ابتدایی و ۲۹ نفره کارلوس کی روش برای دیدار دوستانه ایران و ازبکستان قرار گرفت.

خانزاده از یک شنبه هفته پیش با حضور در ساختمان پک زیرنظر کادر پزشکی تیم ملی به مداوای آسیب دیدگی خود پرداخت اما با توجه به شدت مصدومیت این بازیکن، کی روش مدافع مورد علاقه اش را از فهرست ۲۵ نفره تیم ملی برابر شاگردان هکتور کوپر در تیم ملی ازبکستان کنار گذاشت تا او فرصت همراهی یوزها در این دیدار تدارکاتی را از دست بدهد.

محمدرضا خانزاده، سردار آزمون، کاوه رضایی و محمد رشید مظاهری چهار بازیکنی بودند که با وجود حضور در فهرست ابتدایی تیم ملی از جمع بازیکنان اعزامی به تاشکند خط خوردند.

پس از این اتفاق مدافع تیم الاهلی روز گذشته(شنبه) برای پیگیری مراحل درمانش زیرنظر کادر پزشکی این باشگاه به دوحه قطر بازگشت. هرچند بسیار بعید است خانزاده شانسی برای بازی در ترکیب تیم میلان ماچالا(سرمربی الاهلی) برای بازی با الخریطیات داشته باشد. این دیدار شنبه (۲۴ شهریور) از هفته ششم لیگ ستارگان قطر در ورزشگاه حمد بن خلیفه دوحه برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال برای دیدار با ازبکستان/ سردار و 3 بازیکن دیگر خط خوردند

آشنایی با تیم ملی فوتبال ازبکستان/ جنگنده اما بدون افتخار با مرد آرژانتینی!

شاگردان کی روش یکشنبه در تاشکند/ تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبک ها آدیداس می پوشد


انتهای پیام/

خانزاده به قطر بازگشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار