نمایش اقتدار بسیج در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله

بسیجیان گردان‌های الی بیت المقدس اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

نمایش اقتدار بسیج در رزمایش سپاهیان محمد رسول اللهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در جمع بسیجیان گفت: بسیجیان گردان‌های الی بیت المقدس با حضور در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله دو، آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود:در این رزمایش بسیجیان با پیاده روی از بلوار ساحلی تا مسجد جامع بندرعباس و سر دادن شعار مرگ بر استکبار جهانی (آمریکا و اسرائیل) و اجرای حرکات رزمی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: نیرو‌های بسیج مردمی با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس موجب شدند تا پیروزی در عملیات‌ها با سربازان اسلام باشد.

سردار رضا ترابی افزود: امروز نیز بعد از گذشت ۳۵ سال از حضور بسیج در جنگ تحمیلی با لبیک به فرمان رهبر انقلاب در این رزمایش شرکت کرده اند.

وی هدف از اجرای این رزمایش را نمایش آمادگی و توان رزمی بسیج، خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم، ایجاد وحدت و انسجام ملی و افزایش روحیه امید و خود باوری در جامعه عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس نیز گفت: بسیج در همه صحنه‌های انقلاب و هر جایی که کشور به آن نیاز داشته باشد با اقتدار حضور دارد.
سرهنگ اباذر سالاری افزود: در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله دو در هرمزگان، بیست و پنج گردان بسیج حضور دارند.

رزمایش سپاهیان محمد رسول الله دو از نهم شهریور با شرکت هفتصد هزار بسیجی در سراسر کشور آغاز شده و تا بیست و نهم شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/ر


حضور ۲۵ گردان بسیج در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله دو در هرمزگان

برچسب ها: بسیج ، اقتدار نظامی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.