گرانفروشی و کم‌فروشی عمده تخلفات صنفی دربازار‌های کردستان

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از تشکیل ۱۴۰ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیرصنفی استان خبردادوگفت: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزاد سردارزاده رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ۳ لغایت ۱۳ شهریور ماه سال جاری در مجموع ۳ هزار و ۶۷۲ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

وی از کشف ۱۶۶ مورد تخلف در این بازرسی‌ها خبر داد و افزود: در این رابطه ۱۴۰ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده است.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

سردارزاده گفت: در مدت یادشده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۲۴۷ مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آن‌ها ۸۴ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی در پایان یادآور کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و ... واحد‌های مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.
انتهای پیام/م

انجام ۳۲۷۶ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در کردستان

برچسب ها: قاچاق ، کالا ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.