دادستان عمومی و انقلاب زاهدان خبرداد:

قاتل زن جوان زاهدانی در یزد دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: فردی که به اتهام قتل یک خانم در مقابل بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان تحت تعقیب بود دستگیر شد.

قاتل زن جوان زاهدانی در یزد دستگیر شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: خردادماه گذشته یک خانم در مقابل بیمارستانی در زاهدان به قتل رسید که بلافاصله نیروی انتظامی به منظور دستگیری متهم طرح مهار را اجرایی کرد و ضارب شناسایی شد، اما متاسفانه فرد مورد نظر در تعقیب و گریز با رها کردن خودرو از محل متواری شد.

وی ادامه داد: تلاش برای دستگیری متهم ادامه داشت و در نهایت با استفاده از تحقیقات فنی و پلیسی که بخشی از آن در تهران انجام شد، متهم در شهرستان یزد شناسایی و در اقدامی ضربتی به چنگال قانون افتاد.

وی گفت: این فرد در بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود از این کار را صرفاً سرقت خودرو اعلام کرد و تمامی شایعات مبنی بر ترور و یا مسائل مطرح شده دیگر در این زمینه به هیچ وجه صحت ندارد و انگیزه قتل تنها سرقت خودرو بوده است.

شایان ذکر است ۲۴ خردادماه گذشته یک خانم در حالی که در مقابل بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان قصد سوار شدن به خودروی خود را داشت به وسیله سلاح کلاشینکف مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و قبل از آنکه به اتاق عمل برسد جان خود را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/ف

دستگیری قاتل زن جوان زاهدانی در یزد

 

برچسب ها: دادستانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.