افتتاح کانون هشت در شاهرود

کانون فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای هشت با هدف زبان رسانه و طریقه حرف زدن با مردم در حوزه فرهنگ اعتقادی و اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، کانون فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای هشت با حضور مسئولان نهادهای فرهنگی و اجرایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، شهردار و اعضای گروه فرهنگی شورای اسلامی شاهرود در حالی به بهره‌برداری رسید که تولیدات رسانه‌ای در راستای ارتقای فرهنگ دینی و عمومی جامعه، رسالت این کانون ذکرشده است.

حجت الاسلام محسن محمدیان مسئول کانون فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای هشت شاهرود گفت: رسانه‌ها امروز به ما این فرصت را داده‌اند تا ارتباط‌های انسان‌ها را به هم نزدیک‌تر ببینیم و این امر البته هم می‌تواند آسیب و هم مزیت داشته باشد

وی در ادامه افزود: هدف اصلی کانون هشت، زبان رسانه و طریقه حرف زدن با مردم در حوزه فرهنگ اعتقادی و اجتماعی است که  باید ارتقا یابد.

حجت الاسلام محسن محمدیان بابیان اینکه کارکرد رسانه‌های مجازی باید برای مردم ملموس باشد ابراز داشت: تولیدات حوزه رسانه‌ای در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری و به‌ خصوص تبلیغی در زمره اقدامات کانون هشت خواهد بود.

انتهای پیام / ز

کانون فرهنگی رسانه‌ای ۸ در شاهرود افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار