برگزاری دومین مسابقات والیبال بانوان محلات

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: باتوجه به سهم زیاد بانوان در رشته ورزشی والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال بانوان در محلات برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حبیب اله ناظریان درخصوص برگزاری دومین مسابقات والیبال بانوان محلات اصفهان اظهار داشت: ما در این فصل برنامه‌های مختلفی را در حال اجرا داریم که یکی از این برنامه‌ها، برگزاری مسابقات والیبال بانوان است.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تیم‌های داوطلب از محلات پانزده‌گانه شهرداری‌های اصفهان می‌توانند از تاریخ 17 الی22 شهریورماه برای ثبت‌نام در این مسابقات اقدام‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به صورت نیمه حرفه‌ای و آماتور برگزار خواهد شد ادامه داد: امیدواریم مانند سال گذشته با استقبال خوب تیم‌ها روبه‌رو شویم و مسابقات را با کیفیت بالا به پایان برسانیم.

ناظریان با بیان اینکه در تمام مراکز ورزشی در اختیار ما، بانوان سهم بیشتری را در رشته ورزشی والیبال دارند، گفت: با توجه به این امر به دلیل تعامل و هماهنگی با هیئت والیبال استان اصفهان و ظرفیت نهفته و آماده‌ای که در بانوان ما وجود دارد، تصمیم به برگزاری این مسابقات گرفتیم.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از این ظرفیت‌ها افزود: ما می توانیم قهرمان‌هایی را در سطح استان و ملی تربیت کنیم.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی با بیان اینکه این تفکر از سوی معاونت ورزش به واقعیت تبدیل شد،عنوان کرد: امیدواریم با استقبال از این مسابقات، بتوانیم سرمایه‌گذاری بیشتری را روی این قشر ارزشمند انجام بدهیم.

ناظریان در مورد دیگر برنامه‌های معاونت ورزش شهرداری توضیح داد: برنامه‌های ورزشی و تفریحی دیگری هم در دستور کار قرار دادیم که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه بود.

وی خاطر‌نشان کرد: اجرای طرح "همدلی و هم‌رکابی" در قالب اهدای دوچرخه‌هایی که دیگر مردم استفاده نمی‌کنند به افراد محله‌های کم برخورداراست.

انتهای پیام / س

والیبال محلی در شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.