وزیر اطلاعات:

پاسداری از مرزهای اعتقادی مردم در اولویت است

وزیر اطلاعات حراست از اعتقادات مردم را با اهمیت تر از پاسداری از مرزهای فیزیکی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  حجت الاسلام سید محمود علوی  وزیر اطلاعات امروز در همایش  طلایه داران تبلیغ در چهل سال بصیرت عاشورایی  در گرگان گفت : در حال حاضر دشمن در تلاش است با ورود به حوزه های مختلف به کشور ما ضربه بزند  که یکی از مهترین آن ها اعتقادات و باورهای مردم است و از این رو حراست از مرزهای اعتقادی مردم ، نسبت به حراست از مرزهای فیزیکی از اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی افزود  : علما و روحانیون مرزبانان مرزهای اعتقادی مردم هستند و با سخن پیرامون اقیانوس پرگوهر معارف اهل بیت (ع) نتیجه بهتری حاصل می شود.

حجت الاسلام سید محمود علوی  ادامه داد:  مبلغان از توفیق تبلیغ معارف الهی، احکام شرع مقدس اسلام و هدایت افراد به سمت مسیر که نشانه حق الهی برای انسان است برخوردارند.

وزیر اطلاعات گفت : اگر ما مجهز به معارف اهل بیت (ع) نباشیم در مصاف فرهنگی با دشمنان کم می آوریم و آن چه ما را توانمند می کند احادیث  اهل بیت علیهم السلام  است و اگر این نباشد آسیب میبینیم.

حجت الاسلام نور مفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان نیز گفت: کار اصلی روحانیت  تبلیغ دین و اسلام ناب محمدی است که این نشان اصلی مبلغ است که نباید رها شود و باید به آن افتخار کند.

سید مناف هاشمی استاندار گلستان نیز در این همایش گفت: اساس محرم امر به معروف و نهی از منکر است و بنابراین اولویت اول مبلغین باید بر این اصل باشد و در این زمینه تلاش و خدمات نظام را برجسته کنند.

در دهه نخست محرم امسال یک هزار و 400 روحانی در شهرها و روستاهای گلستان  در مراسم مذهبی  برای ترویج معارف اسلامی فعالیت  خواهند کرد.

انتهای پیام/فا

حراست از اعتقادات مردم را با اهمیت تر از پاسداری از مرزهای فیزیکی است

برچسب ها: وزارت اطلاعات ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.