اتحاد خیرین برای بازسازی مساجد زلزله زده

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین برای بازسازی مساجد مناطق زلزله‌زده تاکید کرد.

اتحاد خیرین برای بازسازی مساجد زلزل‌ه زدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی‌عراقی امروز یکشنبه در همایش حامیان و یاوران مساجد مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه که با حضور حجت‌الاسلام قرائتی رییس ستاد اقامه نماز در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: رهبر انقلاب در بازدیدی که روزهای نخستین از مناطق زلزله زده داشتند فرمودند که این مصیبت زلزله وارد شده، اما مسئولین باید سعی کنند این خسارت را تبدیل به فرصت کنند و از این شرایط برای جبران عقب افتادگی های استان به خصوص در زیرساخت ها استفاده کنید.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: استاندار کرمانشاه برای تحقق این رهنمود حداکثر تلاش خود را به کار گرفت تا این تهدید را به فرصت تبدیل کند.

وی افزود: برای خدمت به مردم و استفاده از دریای عظیم منابع طبیعی و انسانی باید همه مسئولین و مردم استان دست در دست هم دهند تا مشکلات حل و فصل شود.

حجت‌الاسلام محمدی‌عراقی تصریح کرد: جامعه ما یک جامعه دینی است و قوام آن بر چهار پایه خانواده، مدرسه، مسجد و حوزه‌های علمیه استوار است.

وی هدف از برگزاری این همایش را اتحاد خیرین برای بازسازی مساجد زلزل‌ه زده عنوان کرد و گفت: همانطور که تمام مدارس در مناطق زلزله زده توسط خیرین در حال ساخت است باید کاری کنیم که در ساخت و ساز مساجد نیز این تعهد عملی شود.

 

گفتنی است در این همایش خیرین 4هزار تن سیمان  برای بازسازی مساجد اهدا کردند و هم چنین کارخانه جهان فولاد نیز تیر آهن این 4 هزار تن سیمان را  متقبل شد و سپاه قرار است 50 مسجد در مناطق زلزله زده بسازد.

 

انتهای پیام/ز

بازسازی مساجد زلزله زده  با کمک خیرین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار