قربانی: همه با هم متحد هستیم تا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم

سیروان قربانی مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با تمرینات خوبی که انجام داده ایم امیدواریم با شکست تیم فوتبال تراکتورسازی به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

سیروان قربانی مدافع چپ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بعد از بازی مقابل تیم سپیدرود رشت چهار روز استراحت کردیم و بعد از آن با جدیت تمرینات را از سر گرفتیم، تمامی بازیکنان صنعت نفت شرایط خوبی را دارند و هیچ مشکلی در تیممان وجود ندارد.

او درباره ی بازی روز جمعه تیم صنعت نفت آبادان مقابل تیم تراکتور سازی تبریز در جام حذفی فوتبال کشور گفت: تیم تراکتورسازی تبریز میلیاردها تومان هزینه کرده و توانسته بازیکنان نامداری را به خدمت بگیرد، شاید تیم تراکتورسازی بازیکن ملی پوش و خوبی داشته باشد اما همه ما در تیم صنعت نفت متحد و همدل هستیم و با تمرینات خوبی را انجام داده ایم و روحیه ی خوبی داریم قول می دهم برای برد به میدان برویم وبا پیروزی مقابل این تیم به مرحله بعد جام حذفی صعود خواهیم کرد.

مدافع تیم صنعت نفت آبادان درباره بازی کردن زیر نظر پائلو سرجیو سرمربی این تیم افزود: سرجیو مربی بسیار زحمت کشی است و از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و نکات بسیار خوبی را از او آموخته ام و مطمئن هستم با این مربی تیممان نتیجه های خوبی را در ادامه خواهد گرفت.

قربانی درپایان گفت: پرداخت های بازیکنان از سوی مدیریت تا کنون عالی بوده است و هیچ مشکلی از این بابت در تیممان نداریم.


بیشتر بخوانید: خداحافظی "پلاتینی" با لیگ برتر فوتبال ایران 

برنامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی اعلام شد

آخرین خبرها از باشگاه صنعت نفت آبادان


انتهای پیام/

قربانی: با شکست دادن تراکتور به مرحله بعد جام حذفی صعود خواهیم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار