سارقان حرفه‌ای منازل در دام پلیس کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای با ۵ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلاننتری مرکزی این شهرستان با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت افزود: متهمان در تحقیقات و بازجوئی‌های تاکنون به ۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی گفت: به منظور ارتقاء اجتماعی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی ماموران در ۲ روز گذشته با اجرای طرح مقابله با سرقت موفق به دستگیری ۵ سارق منزل دیگر که در مناطق آلوده و جرم خیز سکونت داشتند شدند.

انتهای پیام /ر

اجرای طرح مقابله با سرقت در کلاردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قفل ضد دیلم
۰۰:۴۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
صاحبین اماکن باید از خودشون سوال کنند که اگر کلید درب ضد سرقتشون گم بشه یا کلید و ریموت قفلهای کرکره مغازشون گم بشه یا حتی رمز گاوصندوقشون گم بشه، آیا کلید ساز میتونه بازش کنه؟؟!! اگر میتونه پس دزد هم میتونه، یعنی اون درب، قفل یا گاوصندوق ضد سرقت نیست!!! پس اگر واقعا کسی بخواد ورود سارقین از طریق دربهای ورودی را غیر ممکن کنه، فقط باید قفل ضد دیلم نصب کنه که نه تنها کلید ساز و دزد، بلکه خود سازنده قفل ضد دیلم هم نتونه بازش کنه.