در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بازنویسی نهایی «ملاقات» پایان یافت/آغاز فیلمبرداری از کانادا

محسنی نسب تهیه کننده گفت: بازنویسی نهایی «ملاقات»انجام شده و هماهنگی های لازم برای تولید در کشورهای کانادا را انجام می دهیم.

محسن محسنی نسب نویسنده  تهیه کننده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت ساخت «ملاقات» گفت : بازنویسی نهایی این اثر انجام شده است، درخواست پروانه ساخت دادیم و منتظر جواب شورا هستیم ، البته در این فاصله بیکار ننشستیم و هماهنگی های لازم برای تولید در کشورهای کانادا و چین را انجام می دهیم.

وی افزود : فیلم سینمایی«ملاقات»کاری بسیار سخت و سنگینی خواهد بود که تولید آن نیازمند پیش تولیدی قوی با برنامه ریزی دقیق است.

این کارگردان بیان کرد : نویسندگی و کارگردانی این اثر برعهده خودم است اما تهیه کنندگی آن را به صورت مشترک با شرکت فیلمسازی کانادایی لورنزو با مدیر عاملی یاسر و کیان زند انجام می دهیم.

کارگردان «یاس های وحشی» تصریح کرد : پس از انعقاد قرارداد با شرکت لورنزو، یاسر زند به ایران آمده و در حال انجام کارهای مقدماتی و پیش تولید هستیم.

محسنی نسب درباره چگونگی فیلمبرداری جدیدترین فیلمش گفت : فیلمبرداری «ملاقات» از کانادا آغاز و بعد در چین و ایران ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ ژانر «ملاقات» اکشن رزمی است و موضوعش درباره ورزشکاران ایرانی است که با اسرائیلی‌ها مسابقه نمی‌دهند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فیلم «ملاقات»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.