افزایش رشته های پزشکی و مراکز درمانی دستاورد سفر وزیر بهداشت

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:افزایش رشته های پزشکی و مراکز درمانی دستاورد سفر وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به خراسان جنوبی بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛قائمی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در نشست خبری گفت:افزایش رشته های پزشکی و مراکز درمانی دستاورد سفر وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به خراسان جنوبی بود.

وی افزود:وزیر بهداشت در سفری که چهاردهم و پانزدهم شهریور به خراسان جنوبی داشت،برای راه اندازی رشته های تخصصی چشم پزشکی،پوست،پاتولوژی و فناوری اطلاعات سلامت،فیزیولوژی،باکتری شناسی و نانو تکنولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند موافقت کرد.

قائمی راه اندازی مرکز فلوشیپ نازایی و پیوندهای کلیه،مرکز تخصصی ترومای استان،ساخت بیمارستان دوم قاین و تکمیل و تجهیز بیمارستان شهید آتشدست نهبندان و خوسف را از دیگر دستاورد های سفر قاضی زاده هاشمی اعلام کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از راه اندازی مرکز مانیتورینگ به صورت پایلوت در بیرجند خبر داد و گفت:با راه اندازی این مرکز بیماران شهرستان های دیگر از طریق شبکه ویزیت و در صورت نیاز به مرکز استان منتقل خواهند شد و از انتقال های بی مورد نیز جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/غ

راه اندازی مرکز مانیتورینگ به صورت پایلوت در بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.