المان شهدای مفقودالاثر قزوین احداث می شود

همزمان با برگزاری کنگره ۳ هزار شهید قزوین، کلنگ احداث المان شهدای مفقودالاثر قزوین به زمین زده می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین با اشاره به ساخت المان شهدای مفقودالاثر گفت: در ابتدای اجرای این پروژه، باید شهرداری قزوین ورود داشته باشد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز بخشی از اعتبارات را تامین کند.

فرخزاد با اشاره به ساماندهی تابلو‌های عکس شهدا در ورودی شهر‌ها و روستا گفت: بازسازی برخی از این تابلو‌ها به پایان رسیده است و مابقی نیز تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی گفت: گفت: همچنین برای برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید قزوین المان‌هایی طراحی و آماده شده است که در سطح شهر و پارک‌ها نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه سردیس‌های شهدا در حال ساخت است که همزمان با برگزاری کنگره در پارک‌ها و معابر عمومی نصب می‌شود، افزود: همچنین نقاشی دیواری به منظور فضاسازی سطح شهر قزوین با کنگره یاد شده در حال انجام است.

فرخزاد نصب پلاک‌های فلزی شهید را از دیگر اقدامات فضاسازی شهر قزوین با عطر و بوی شهدا عنوان و بیان کرد: تا برگزاری کنگره یاد شده دو هزار و ۲۰۰ پلاک در معابر و کوچه خانواده‌های شهیدان نصب خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: باید اعتباراتی که برای گلزار‌های شهدا تخصیص می‌یابد مدیریت شود تا بتوان گلزار‌های بیشتری را مورد ساماندهی قرار داد.

فرخزاد افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اسامی روستا‌هایی که گلزار‌های شهدای آن‌ها نیازمند ساماندهی است با اولویت در اختیار ما قرار دهد تا براساس اعتبارات اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

کلنگ احداث المان شهدای مفقودالاثر قزوین به زمین زده خواهد شد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.