رئیس هیات مدیره سندیکای آلومنیوم ایران در اراک خبرداد؛

تولید بیش از ۶۰ درصد فویل آلومنیومی ساخت ایران در استان مرکزی/ کارخانه‌های تولید فویل بانصف ظرفیت کار می‌کنند

رئیس هیات مدیره سندیکای آلومنیوم ایران در اراک از تولید بیش از ۶۰ درصد فویل آلومنیومی ساخت ایران در ساوه استان مرکزی خبرداد.

تولید بیش از ۶۰ درصد فویل آلومنیومی ساخت ایران در استان مرکزی// کارخانه‌های تولید فویل بانصف ظرفیت کار می‌کنندهوشنگ گودرزی رئیس هیات مدیره سندیکای آلومنیوم ایران در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: هر سال در کشور به ٧٥هزار تن فویل آلومنیومی نیاز است که ٢٥هزار تن آن در داخل کشور تولید می‌شود و بیش از ۶۰ درصد سهم استان مرکزی است و در ساوه تولید می‌شود.

گودرزی افزود: ۳ کارخانه آلومنیوم پارس ساوه با سهم ٦٢درصدی، آلومنیوم هزار کرمان و رزن صاف همدان با هرکدام ٢٠درصد از سهم تولید داخل فعالیت می‌کنند.

کارخانه‌های تولید فویل بانصف ظرفیت کار می‌کنند

وی اضافه کرد: با وجود ظرفیت ٥٠ هزار تن تولید در داخل، این کارخانه‌ها با ٥٠درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند واز مجموع واردات فویل در سال گذشته ٢٥هزار تن آن قابل تولید در کشور بوده است.

رئیس هیات مدیره سندیکای آلومنیوم ایران ادامه داد: سال گذشته ٥٠هزار تن فویل با ارزش ٥٠میلیون دلار با نرخ دولتی به کشور وارد شده است.

مقتدر مدیر کارخانه آلومنیوم پارس ساوه هم گفت: ظرفیت تولید این کارخانه ٢٤هزار تن فویل آلومینیومی است که در سال ٩٧ برای تولید ١٦هزار تن برنامه ریزی شده که بدلیل واردات بی رویه دستیابی به این رقم هم امکان پذیر نخواهد بود.

فویل آلومینیوم در بسته بندی دارو، لبنیات، ظروف یکبار مصرف، صنایع غذایی ومحصولات صنعتی مثل ایزوگام کاربرد دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.