مناسب سازی خیابان امام خمینی آشتیان برای معلولان +عکس

با تصویب کمیته خیابان امام خمینی آشتیان برای معلولان مناسب سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در جلسه کمیته مناسب سازی محیط فیزیکی برای معلولان و جانبازان شهرستان آشتیان مصوب شد خیابان امام خمینی شهر آشتیان مناسب سازی می‌شود.

شاه بابا مدیر اداره بهزیستی شهرستان آشتیان در حاشیه این جلسه  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت:، کمیته مناسب سازی محیط فیزیکی آشتیان در جهت رفاه حال سالمندان و معلولین و جانبازان شهرستان با حضور اعضا برگزار شد.

شاه بابا افزود: تهیه میز خدمت در تمامی ادارات شهرستا، برگزاری مراسم روز سالمند، قدر دانی از سالمندان فعال در حوزه‌های مختلف و مناسب سازی خیابان امام خمینی شهرستان برای معلولین و سالمندان و جانبازان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

معاون فرماندار شهرستان آشتیان هم در این جلسه با اشاره به نامناسب بودن فضای تعدادی از ادارات برای مراجعات معلولین و سالمندان و جانبازان گفت:فراهم کردن بستر بهره مندی معلولان و جانبازان از محیط‌های فیزیکی شهرستان برعهده ما ست و باید شرایطی را فراهم کنیم تا افراد معلول و سالمند و جانبازان بتوانند به راحتی از فضای شهر و ادارات استفاده کنند.

مناسب سازی خیابان امام خمینی آشتیان برای معلولان

انتهای پیام / ج

جلسه مناسب سازی محیط فیزیکی برای معلولین و جانبازان شهرستان آشتیان

برچسب ها: بهزیستی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.