دبیر ستاد استانی اربعین در آذربایجان‌شرقی:

۱۹ موکب برای خدمات‌رسانی به زائران توسط آذربایجان‌شرقی تشکیل شد

دبیر ستاد استانی اربعین گفت: موکب‌های آذربایجان‌شرقی آماده ارائه خدمات مختلف از قبیل: تغذیه و اقامت به زائران حسینی هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ جهانگیر اسکندرزاده دبیر ستاد استانی اربعین در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مدیران موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از تشکیل ۱۹ موکب برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین توسط این کمیته خبر داد و اظهار داشت: این موکب‌ها روزانه به ۳۸ هزار نفر خدمات‌رسانی خواهند کرد.

دبیر ستاد استانی اربعین افزود: موکب‌های آذربایجان‌شرقی برای یک‌هزار نفر در مرز جلفا، ۱۰ هزار نفر در مرز خسروی، ۲ هزار نفر در کربلا، ۱۰ هزار نفر در سامرا و ۱۵ هزار نفر در بصره خدمات مختلف از قبیل: تغذیه و اقامت ارائه خواهند کرد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی به عنوان استان معین در مرز خسروی انتخاب شده و زائران این استان نیز از این مرز تردد خواهند کرد.

در این مراسم که رؤسای ۱۱ کمیته تخصصی ستاد اربعین و مدیران موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران اربعین حضور داشتند آخرین هماهنگی‌ها برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران انجام شد.

انتهای پیام/ی

 

آمادگی مواکب برای پذیرایی از زائران حسینی

برچسب ها: محرم 97 ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام توروخداماثبت نام کردیم ماروهم ببرید