برگزاری نمایشگاه بوی ماه مهر با اولویت کالای ایرانی

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی و مجری برگزاری نمایشگاههای استان کرمانشاه گفت : نمایشگاه بوی ماه مهر با اولویت کالای ایرانی برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   بنفشه امامی نیا مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی و مجری برگزاری نمایشگاههای استان گفت :  نمایشگاه بوی ماه مهر با اولویت کالای ایرانی به منظور رفاه حال همشهریان با هماهنگی و مدیریت اتاق اصناف و نمایشگاه بین المللی و همچنین همکاری استانداری و سازمان صنعت معدن و تجارت با عرضه لوازم ضروری و مورد نیاز از قبیل لوازم التحریر با طرح های ایرانی اسلامی، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی به مدت 6 روز برگزار میگردد.

وی گفت : ساعات بازدید این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 صبح لغایت 21 بصورت یکسره میباشد همچنین اجناس عرضه شده در نمایشگاه زیر قیمت بازار و صددرصد تحت نظارت سازمان بازرسی صنعت معدن بازرسی اصناف و همچنین تعزیرات حکومتی استان میباشد.

امامی نیا افزود:در ایام برگزاری نمایشگاه همه روزه با همکاری جهاد کشاورزی و تنظیم بازار کالاهای اساسی شامل برنج مرغ گوشت تخم مرغ و شکر به نرخ مصوب عرضه میگردد.

مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان کرمانشاه ادامه داد:این نمایشگاه با هدف ارائه لوازم التحریر با کیفیت و ایرانی و مایحتاج دانش آموزان همزمان با بازگشایی مدارس با قیمت مصوب و به منظور حمایت از مصرف کننده بر پا شده است.

 

 

انتهای پیام/د

نمایشگاه بوی ماه مهر بصورت یکسره دایر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.