جدال ارژنی‌ها با صدرنشین در دیار نصف جهان

فوتسالیست‌های ارژن در حساس‌ترین بازی لیگ برتر فوتسال رودرروی تیم گیتی پسند قرار می‌گیرند.

جدال ارژنی‌ها با صدرنشین در دیار نصف جهان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته دهم مسابقات دسته برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۸ روز پنج شنبه ۲۲ شهریورماه، دو تیم گیتی پسنداصفهان و ارژن شیراز به میزبانی سالن پیروزی اصفهان، رودرروی هم قرار می‌گیرند.

تیم ارژن در جدول رده بندی با ۴ برد، ۳ تساوی، ۲ شکست و ۱۵ امتیاز، در مکان پنجم قرار گرفته و گیتی پسند اصفهان با هفت پیروزی، یک تساوی، یک شکست و ۲۲ امتیاز، صدرنشین این رقابت‌ها به حساب می‌آید.

دو‌تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که هفته نهم به کامشان نبوده و گیتی پسند ۴-۳ مغلوب میزبان خود مس سونگون شد و ارژنی‌ها در دیداری خانگی، مقابل شهرداری ساوه تن به تساوی ۲-۲ دادند.

حمید کمالی سرمربی ارژن شیراز در خصوص مصاف دشوار با گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: به هرحال بازی سختی داریم و گیتی پسند، تیم بسیار خوب وقدرتمند است ودر تمام خطوط، دو یا سه بازیکن با کیفیت و پرتوان دارد.

وی بیان کرد: ما بعد از بازی مقابل شهرداری ساوه سعی کردیم خودمان را برای روز پنج شنبه اماده کنیم و بازیکنان جوان ما برای این بازی انگیزه خوبی دارند وامیدوارم بازی مناسب و تماشاگر پسندی به نمایش بگذاریم.

کمالی اضافه کرد: مرتضی کشاورز را بدلیل مصدومیت همچنان نداریم، اما مابقیه بازیکنان بدون مشکل اماده هستند.

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، علیرضا رمضانی، مجتبی بختیاریان، میلاد امیری و رضا کیامنش برای قضاوت این بازی تعیین شدند.

آخرین تقابل تیم‌های گیتی پسند اصفهان و ارژن شیراز به شانزدهم آبان ماه ۹۶ بر می‌گردد که نماینده فارس ۳-۲ مغلوب حریف اصفهانی شد.

انتهای پیام/ن

دیدار تیم فوتسال ارژن با تیم گیتی پسند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار