تشکیل ستاد مهر در آستانه بازگشایی مدارس

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به منظور ساماندهی ترافیک شهر و تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان و دانشجویان «ستاد مهر» در شهرداری اصفهان تشکیل شد.

علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  ، اظهارکرد: ستاد مهر امسال فعالیت خود را از تیرماه آغاز کرده و هماهنگی‌های خوبی با آموزش و پرورش استان و سازمان های ذی ربط داشته است.

وی با بیان اینکه امسال ضوابط بسیار خوبی برای رانندگان سرویس مدارس در نظر گرفته شده است، افزود: سازمان تاکسیرانی در خصوص رفتار رانندگان و پوشش متحد الشکل لباس آنها و مواردی در ارتباط با داخل سرویس در نظر گرفته که امیدواریم رضایت‌مندی خانواده‌ها را به دنبال داشته باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به برنامه‌های شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: امسال بحث اتوبوس مدارس جدی‌تری از گذشته پیگیری شده تا بتوانیم حمل و نقل دانش آموزان را به وسیله اتوبوس همراه با رضایت خانواده‌ها انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در ترافیک شهری با هماهنگی پلیس راهور تلاش خواهیم کرد از تمام ظرفیت‌های معابر استفاده و کمترین تخلفات را در سطح شهر داشته باشیم تا ترافیک برای تردد خودروها روان‌تر شود.

صلواتی با تاکید بر اینکه «ایمنی دانش آموزان» و «استفاده از حمل و نقل عمومی» دو شعار اصلی مدیریت شهری اصفهان در سال جاری است، ادامه داد: ستاد مهر در تلاش است افزایش حدود ۲۰ درصدی ترافیک به حجم سفرهای شهری در ابتدای مهرماه را ساماندهی کند.

وی از فعال شدن ۹ گشت بازرسی تاکسیرانی، اتوبوسرانی و سازمان حمل و نقل بار و کالا در سطح شهر از روز ۳۱ شهریور ماه تا ۱۸ مهرماه سال جاری برای اعمال قانون متخلفان خبر داد و افزود: این اکیپ همراه با اکیپ‌های ویژه پلیس راهور تخلفاتی همچون پارک‌های دوبل خودروها و توقف در ایستگاه‌های اتوبوس و سایر تخلفات رانندگی که در سطح شهر مشاهده می‌شود را اعمال قانون کرده و روان‌سازی ترافیک شهری را مدیریت خواهند کرد.

 

انتهای پیام / س

تدابیر ترافیکی برای مهر ماه در شهر اصفهان

 

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.