تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در مراسم اربعین حسینی

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: دشمن برای کمرنگ کردن حضور میلیونی مسلمانان در مراسم اربعین حسینی تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار احمد خادم سید الشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: تمام تلاش دشمن بر روی کم رنگ کردن اربعین حسینی 20 میلیون نفری است حال آنکه 100 ها موکب در فاصله اهواز تا شوش ایجاد شده که زنگ خطری برای دشمن است.

وی عنوان کرد: این موکب ها فقط برای توزیع شربت، خرما و آب نیست بلکه سازماندهی لشکر امام زمان(عج) شروع شده است، چون امام عصر(عج) لشکر می خواهد و در چنین شرایط اقتصادی نباید سستی از خود نشان دهیم.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور بیان داشت: سپاه بدر شاخه ‌ای از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در سال 1361 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد و پس از 30 ماه رهبری آن به آیت‌ الله سید محمد باقر حکیم رسید.

وی عنوان کرد:‌ اعضای سپاه بدر مبارزه با رژیم صدام حسین را «جهاد فی ‌سبیل ‌الله» و خود را از فدائیان امام خمینی(ره) می‌ دانستند و همین سپاه که به لشکر توسعه یافت در حال حاضر به عنوان حشد الشعبی و یا به عبارتی نیروی بسیج مردمی عراق همانند حزب الله لبنان قوی ‌ترین گروه شیعه در عراق است.

سردار خادم سید الشهدا افزود:  با تشکیل نیروی مردمی بسیج در کشور سوریه و با همکاری نیروهایی از ایران، پاکستان، عراق، لبنان و سایر کشورها 80 درصد از سرزمین این کشور از وجود تکفیری ها و داعشی ها آزاد شد لذا هرگاه پای مردم در میان باشد، هیچ قدرتی نمی تواند به آن ها حمله کند.

انتهای پیام/م

موکب ها زنگ خطری برای دشمنان اسلام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.