امیرمحمد بخشی:

حیف شد که نتوانستم به خوشرنگترین مدال طلا دست پیدا کنم!

نایب قهرمان تکواندو ایران درباره مبارزاتش و کسب مدال نقره در بازی های آسیایی توضیحاتی را ارارائه داد.

«ناداوری» مدال طلای بازی‌های آسیایی را از من گرفت/ قدر لباس تیم ملی را می‌دانمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛امیرمحمد بخشی  در خصوص کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: متاسفانه ناداوری مانع از رسیدن من به مدال طلا شد و حیف که در نخستین تجربه بازی‌های آسیایی نتوانستم به خوشرنگترین مدال دست پیدا کنم.

وی افزود: در بازی فینال مقابل «دای هون لی» راند یک را جلو بودم، اما در راند دو او مشت‌هایی می‌زد که امتیاز نداشت، اما به او امتیاز می‌دادند. راند سه هم که با تجربه‌اش بازی را از من گرفت. با اینکه خیلی جوان هستم، می‌توانستم پیروز شوم و اگر یک بار دیگر با لی بازی کنم، قطعا او را شکست می‌دهم.

قهرمان تکواندوی آسیا ادامه داد: پس از طلای قهرمانی آسیا و نقره بازی‌های آسیایی کارم در رقابت‌های بین‌المللی سخت‌تر می‌شود، حریفان شناخت کافی از من دارند و نحوه مبارزاتم را آنالیز میکنند. امیدوارم با کمک کادر فنی به افتخارات زیادی دست پیدا کنم.


بیشتر بخوانید:گفتگوی خواندنی با یکی از طلایی‌های کاروان ایران/ مدالم را به شهید مرادخانی تقدیم می‌کنم


بخشی در خصوص اینکه رقیبان سرسختی در ایران دارد، اظهار داشت: وزن ۶۸ کیلوگرم در ایران سنگین‌ترین وزن است. ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی و سروش جزو بهترین رقبای من هستند و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی کار بسیار دشواری دارم.

ملی‌پوش تکواندو در پایان خاطرنشان کرد: اگر بتوانم رنکینگ خودم را بهبود ببخشم، کارم خیلی راحت‌تر از این خواهد شد. میدانم مسئولیت سنگینی دارم و قدر لباس تیم ملی را به خوبی می‌دانم.

منبع:میزان

انتهای پیام/

«ناداوری» مدال طلای بازی‌های آسیایی را از من گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.