مشکلی در تامین آرد نانوایی‌های قزوین وجود ندارد

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: با خرید گندم از کشاورزان و ذخیره سازی مناسب آرد در سیلو‌ها مشکلی در تامین آرد مورد نیاز نانوایان نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری در جلسه شورای آرد و نان استان گفت: با خرید ۲۴۶ هزار و ۵۰۰ تن گندم و ۱۱ هزار تن کلزا هیچ مشکلی در تامین نان در استان وجود ندارد.

حبیبی اضافه کرد: باید با تامین آرد استاندارد و نظارت بر کیفیت پخت نانوایان محصول تولیدی مرغوبی را در اختیار مردم قرار داد.

وی افزود: با همه تلاشی که از سوی توزیع کنندگان آرد و نیز نانوایان برای ارائه کالای مرغوب صورت می‌گیرد، اما در مجموع مردم از روند کنونی تولید نان و کیفیت آن رضایت کامل ندارند و این موضوع باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

معاون اقتصادی استانداری در ادامه بر رعایت بهداشت در مسیر خرید، نگهداری و توزیع گندم و آرد تاکید کرد.

حبیبی گفت: ۳۳ واحد نانوایی استان در زمینه سیاست‌های الزامی ستاد پدافند غیر عامل دوگانه سوز شده اند و برای اجرایی کردن این امر به نانوایان متقاضی تسهیلات با سود پایین داده می‌شود.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآورشد: در زمینه مراکز بوم گردی و نانوایی‌های خانگی باتوجه به سیاست‌های دولت و نگاه ویژه آن به صنعت گردشگری، اختصاص سهمیه آرد از نکات مهمی است که برای تامین آن با تایید وزارت صنعت قابل اجرا است و آرد با قیمت مناسب در اختیار روستاییان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

جلسه شورای آرد و نان استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار