شناسایی 2 جیب بر سابقه دار در کرمانشاه

رئيس پليس آگاهی استان از كشف 11 فقره جيب بری در سطح شهركرمانشاه و دستگیری 2 متهم در این رابطه خبر داد.

محمدرضا اميری رئيس پليس آگاهی استان کرمانشاه در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : به دنبال وقوع چندين فقره جيب بری از افراد سالخورده در داخل شهر کرمانشاه موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: سارقان دو نفر مرد ميانسال بودند که يکی از آن ها راننده و دیگری نیز به عنوان سرنشين در صندلي جلو قرار داشت که با انواع خودرو هاي سواري در غالب خودرو هاي مسافر کش افراد سالخورده اي که کنار خيابان منتظر تاکسي بودند را به بهانه اينکه درب عقب خراب است در قسمت جلو خودرو سوار می کردند.

وی ادامه داد: سارق که در صندلي جلو نشسته بود در يک فرصت مناسب به بهانه خراب بودن درب خودرو، جيب پيراهن و يا کت مسافر را خالي می کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: پس از تحقيقات گسترده و انجام اقدامات فني مشخص شد این سرقت ها کار 2 نفر از سارقان سابقه داری است که در حين سرقت جيب بري با شگرد فوق در شهرستان گيلانغرب دستگير و در زندان به سر می برند.

سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: پس از کسب مجوز قضائي، سارقان از زندان مر کزي کرمانشاه به پلیس آگاهی استان منتقل و تحت بازجویی قرار گرفتند.

وی گفت: این افراد که ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند در نهایت لب به اعتراف گشوده و به 11 فقره جیب بری در شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان گفت: با راهنمایی متهمان، محل و شیوه های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند و همگی نیز علیه آن ها اعلام شکایت کردند.

 

 

انتهای پیام/د

کشف 11 فقره سرقت در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.