سرهنگ نوروزی:

قهوه خانه‌ها در ایام ماه محرم فعالیتشان را کمتر کنند

رئیس پلیس امنیت پایتخت فعالیت پلیس امنیت در ماه محرم را تشریح کرد.

قهوه خانه‌ها در ایام ماه محرم فعالیتشان را کمتر کنندسرهنگ علی نوروزی رئیس پلیس امنیت پایتخت در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حاشیه کارگاه مسئولیت سایبری ویژه کسب و کار مجازی تهران که به مدیریت سازمان فرهنگی و هنری منطقه ۸ شهرداری تهران در فرهنگسرای گلستان برگزار شد، گفت: برگزاری این‌ کارگاه در رابطه با فضای کسب و کار در فضای مجازی است و پلیس امنیت نیز در بعد فضای اماکن به این مسئله ورود کرده است.

وی در رابطه با فعالیت های پلیس امنیت در ماه محرم گفت: پلیس امنیت مانند دیگر نهادهای پلیس نیز خود را پیشگام قرار داده و در این زمینه با شروع ماه محرم سعی در تامین امنیت در فضای پایتخت را دارد. پلیس امنیت، وظیفه برقراری امنیت و محافظت از منازل، خودروها، معابر شهر و ... را دارد.

رئیس پلیس امنیت و اماکن پایتخت در رابطه با فعالیت سفره خانه ها و قهوه خانه ها گفت: طبق توافقات مالکان سفره خانه ها با اداره اماکن در جلسات نیمه اول سال جاری، در نیمه دوم سال نیز  فعالیت مالکان سفره خانه ها و قهوه خانه ها طبق توافقات ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: افرادی که به سفره خانه ها مراجعه می کنند، می بایست ضوابط امکان عمومی را رعایت کنند و همکاری با پلیس را دستور کار خود قرار دهند و به قوانین وضع شده احترام بگذارند تا از فیوضات این ماه عزیز همگی بهره ببرند.

سرهنگ نوروزی در رابطه با نقش پلیس امنیت در رونق فضای کسب و کار مجازی گفت: پلیس فتا در فضای مجازی نقش تامین امنیت کاربران را به عهده دارد و در اماکن نیز پلیس امنیت و اماکن عمومی عهده دار تامین امنیت افراد و شهروندان است.

وی در پایان در رابطه با استارت آپ ها گفت: پلیس امنیت در این خصوص طبق ضوابط و قوانین موجود در حال فعالیت است و اگر فعالیت ها در چهار چوب مقررات  انجام شود، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار