تا اواخر هفته جاری؛

خوزستان میزبان شرجی و رطوبت

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ماندگاری پدیده شرجی تا پایان هفته جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه امروز پدیده شرجی بیش تر نقاط استان را محاصره کرده بود، اظهار داشت: حاکمیت این وضعیت تا آخر هفته به ویژه در نوار ساحلی و شرقی خوزستان دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: بعدازظهر امروز برای ساعاتی در بخش های غربی، جنوبی و گاهی مرکزی خوزستان به دلیل افزایش سرعت وزش باد و تغییر جهت جریانات و شمال غربی شدن، شاهد برخاستن گردوغبار محلی بودیم.

سبزه زاری گفت: امروز چهارشنبه افزایش یک تا 2 درجه ای دما به استثنای بخش هایی از نوار ساحلی و بخش هایی از شرق خوزستان را شاهد بودیم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه صبح امروز در آبادان جهت باد غربی و شمال غربی بود افزود: شعاع دید به کم تر از 4 کیلومتر بدلیل انتشار دود تالاب هورالعظیم رسید و احتمال دارد فردا صبح نیز وضعیت جوی آبادان به همین حالت باشد.

این مقام مسئول اذعان داشت: بیش ترین میزان رطوبت صبح روز چهارشنبه در ماهشهر با 89 درصد گزارش شده است.

محمد سبزه زاری بیان کرد: در 24 ساعت گذشته کشاورزی اهواز با 47.4 و ایذه با 20.9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط خوزستان بود و حداکثر دمای اهواز 46.7 و حداقل 27.6 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

گزارش هواشناسی

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.