ژست عوام‌فریبانه یونکر درباره عملیات آزادسازی ادلب

در ادامه تلاش‌های غرب برای نجات تروریست‌های تحت حمایت خود در سوریه، رئیس کمیسیون اروپا نیز در ژستی عوام‌فریبانه درباره پیامد‌های عملیات آزادسازی ادلب هشدار داد.

ژست عوام‌فریبانه یونکر درباره عملیات آزادسازی ادلببه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه تلاش‌های غرب برای نجات تروریست‌های تحت حمایت خود در سوریه، ژان-کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا، نیز امروز (چهارشنبه) در ژستی عوام‌فریبانه درباره پیامدهای عملیات ارتش سوریه برای آزادسازی ادلب (از چنگ تروریست‌ها) هشدار داد.

یونکر خطاب به اعضای پارلمان اروپا مدعی شد آنچه در ادلب در حال وقوع است باید نگرانی جدی همه ما را برانگیزد. ما نمی توانیم در برابر بحران انسانی قریب الوقوع و غیرقابل اجتناب در ادلب بی تفاوت باشیم.

استان ادلب آخرین پایگاه اصلی گروه های مسلح تروریستی در سوریه به شمار می رود. همزمان با آماده شدن ارتش سوریه برای آغاز عملیات آزادسازی این استان، تروریست ها و حامیان غربی آنها به تکاپو افتاده اند تا به هر نحو ممکن از اجرایی شدن این عملیات جلوگیری کنند. کشورهای غربی و تروریست‌های تحت حمایت آنها با همکاری گروه موسوم به کلاه سفیدها یک بار دیگر به سراغ سناریوی تکراری و نخ نمای حمله ادعایی شیمیایی توسط ارتش سوریه رفته‌اند تا با فراهم کردن بهانه لازم برای حمله آمریکا و متحدانش به سوریه، بر سر راه عملیات آزادسازی ادلب مانع‌تراشی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار