راه اندازی نمایشگاه دائمی مبل در شهرستان مرند

معاون استاندار آذربایجان شرقی از راه اندازی نمایشگاه دائمی مبل و صنایع چوبی مرند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ گرشاسبی فرماندار ویژه شهرستان مرند، در حاشیه بازدید صادق نجفی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی و کارگاه‌های مبل و واحد‌های تولیدی شهرستان مرند، گفت: امروز با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی مقرر شد ۶۰ هکتار به مساحت شهرک صنعتی شماره ۱ مرند اضافه و همچنین ۲ هکتار زمین نیز در این منطقه به ایجاد نمایشگاه دائمی چوب و صنایع مبل مرند اختصاص داده شود.

وی افزود: برای رفع مشکل مبل سازان شهرستان مرند که قطب تولید مبل استان و شمالغرب کشور محسوب می‌شود، با بررسی سه پیشنهاد، منطقه فعالیت فعلی این مبل سازان که در منطقه جواش شهرستان مرند قرار دارد ساماندهی شده و در شهرک شماره ۱ مرند نیز نمایشگاه دائمی مبل راه اندازی شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: طی واگذاری زمین ۱۰هکتاری از سوی مردم بخش یامچی جهت احداث ناحیه صنعتی مقرر شد این صورتجلسه در شورای برنامه ریزی استان و شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید به مرحله اجرا درآید.

گرشاسبی در خصوص شهرک سرامیک شهرستان مرند نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷ کارخانه در این شهرک فعالیت دارند که با تعهد مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مقرر شد مشکلات احداث کارخانه تولید بتن سبک گازی حل شود.

فرماندار ویژه مرند همچنین تاکید کرد: زیرساخت‌های لازم برای احداث کارخانه اختصاصی صنایع خاک چینی ایران در شهرک سرامیک شهرستان مرند تامین می‌شود. 

 

انتهای پیام/ش

نمایشگاه دائمی مبل درشهرستان مرند راه اندازی می شود

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار