فرمانده سپاه اشنویه؛

بسیج خار چشم دشمنان و حافظ امنیت کشور است

فرمانده سپاه اشنویه در صبحگاه مشترک بسیجیان و نیرو‌های نظامی شهرستان اشنویه گفت:بسیج خار چشم دشمنان و حافظ امنیت کشور است.

بسیج خار چشم دشمنان و حافظ امنیت کشور استبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ صبحگاه مشترک بسیجیان و نیرو‌های نظامی شهرستان اشنویه با حضور مسئولین نظامی و شورای تامین و ادارای این شهرستان برگزار شد.


درابتدای مراسم صبحگاه رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج فدائیان محمد رسول الله (ص) که در اردوگاه چشمه گل سپاه اشنویه برگزار شد، یگان‌های نظامی و بسیج و مسئولین شورای تامین و اداری شهرستان اشنویه ضمن قرائت فاتحه به مقام رفیع شهدا ادای احترام کردند.


فرمانده سپاه  شهرستان اشنویه در این مراسم با تجلیل از بسیجیان آن‌ها را حافظ امنیت کشور دانست و عنوان کرد: بسیج از ابتدای شکل گیری با رهنمود‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دوشادوش سایر نیرو‌های نظامی و نهاد‌های انقلابی در حفظ امنیت و توسعه کشور گام‌های بزرگ برداشته و این مهم از چشم ملت ایران به دور نمانده است و همه قدردان رشادت‌ها و مجاهدت‌های این فرزندان ملت هستند.


سرهنگ پاسدار علی حسینی با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب همواره در حال توطئه هستند افزود: دشمنان کوردل انقلاب و اسلام از همان روز‌های آغازین انقلاب در پی تدارک توطئه و دسیسه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های ملت بصیر ایران هستند تا به خیال خام خود مانع صدور آن به منطقه و اقصی نقاط جهان شوند که قطعا با رشادت‌ها و مجاهدت‌های بسیج قهرمان و ملت ایران این توطئه‌ها به شکست ختم خواهد شد.


لازم به یادآوری است اجرای ستون کشی، میدان تیر، تمرین‌های تاکتیکی و رزمی و برگزاری کلاس‌های آمادگی رزم و بصیرت از اهم برنامه‌های این رزمایش است.
انتهای پیام/ح


برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در اشنویه

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.