همزمان با سراسر کشور؛

همایش شیرخوارگان حسینی فردا در اردبیل برگزار می شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل همزمان با اولین جمعه ماه محرم مراسم شیرخوارگان حسینی فردا در اردبیل برگزار می شود .

مریم حامدی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: این مراسم به یاد مظلومیت حضرت علی اصغر (ع) ساعت 9 صبح فردا جمعه  23 شهریور ماه در دو نقطه شهر اردبیل در سالن رضازاده و امامزاده سید صدرالدین (ع) اردبیل 23 شهریور ماه برگزار می‌شود .

وی گفت: یادآوری یاد و خاطره کودک 6 ماهه کربلا همانند سال‌های گذشته در این همایش در دستور کار قرار گرفته است و انتظار می‌رود به بهترین شکل ممکن این مراسم برگزار شود .

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: از هم اکنون لباس مخصوص شیرخوارگان حسینی در امام زادگان اردبیل اهدا می شود و خانواده هایی که فرزندان شش ماهه تا دوسال دارند می توانند در این مراسم معنوی شرکت کنند.

حامدی تصریح کرد: امیدواریم تمامی کودکانی که در دامان مادران در محفل شیرخوارگان حسینی حضور پیدا کرده‌اند، بیمه حضرت علی اصغر (ع) باشند و از فیوضات و معنویات این مراسم عظیم و معنوی بی‌بهره‌ نمانند .

انتهای پیام/ح

همایش شیرخوارگان حسینی در اردبیل

برچسب ها: همایش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.