پرهیزکردن هیئت‌های عزاداری از شمائل در ماه محرم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تاکید کرد هیئت‌های عزاداری از شمائل و علامت‌های عزاداری که ساخت دشمنان اسلام است خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به وجود بیش از هشت هزار مکان مذهبی از جمله مسجد، امامزاده، حسینیه، تکیه وجود گفت:: از مداحان و ذاکران هم از اشعار سبک و بی محتوا پرهیز کرده و هیئت‌های عزاداری از شمائل و علامت‌ها که ساخت دشمنان اسلام از جمله انگلیس و صهیونیست است جدا خودداری کنند.

وی با بیان اینکه موقوفات استان بیش از ۷۴ درصد مرتبط با عزاداری حضرت سیدالشهداء (ع) است مردم نقش مهمی در این مراسمات دارند افزود:از همه درخواست می‌شود با توجه به هجمه‌های گسترده شبکه‌های معاند در فضا‌های مختلف مجازی، فلسفه شهادت امام حسین (ع) را عنوان کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران خواستار شد، عاشقان امام حسین (ع) در هنگام دسته روی مراقبت کنند که صدای بلندگو‌ها موجب آزار و اذیت مردم نشود.

حیدری افزود:عزاداری حضرت سید الشهداء (ع) در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی همراه با اطعام دهی و برنامه‌های فرهنگی اقامه می‌شود.

انتهای پیام /ر

تاکید برهیئت‌های عزاداری از شمائل و علامت‌ها ساخت دشمنان اسلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.