سرپرست اورژانس کشور مطرح کرد؛

تعمیق آموزه‌های قرآنی در رفتار‌های اجتماعی پرسنل اورژانس

کولیوند با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی و استقبال خوب کارکنان اورژانس، این مهم را بهبود رفتار‌های اجتماعی مثبت دانست.

تعمیق آموزه‌های قرآنی در رفتار‌های اجتماعی پرسنل اورژانسبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیر حسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در اختتامیه جشنواره مسابقات کشوری قرآن عصر امروز در سالن فرهنگسرای قران برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این مسابقات گسترش فعالیت‌های فرهنگی سازمان اورژانس کشور و تعمیق آموزه‌های آن در رفتار‌های اجتماعی و کاری است.
 
وی ادامه داد: انس گرفتن با این بهترین راهنمای انسانی باعث می‌شود از آسیب‌های اجتماعی فاصله بگیریم و باور‌های دینی را درومان افزایش دهیم تا منجر به ارائه بیشتر و بهتر خدمات به مردم کشور شود.

شرکت ۲  هزار نفر از پرسنل اورژانس در مسابقات قرآنی

کولیوند تصریح کرد: این اولین دوره مسابقات اورژانس کشور بود که با توجه به استقبال چشم‌گیر و شرکت حدود ۲ هزار نفر از پرسنل اورژانس کشور برنامه ریزی‌هایی را برای تکرار هر چه بهتر و با شکوه‌تر آن در آینده خواهیم داشت.
 
وی ضمن تشکر از تمامی شرکت کنندگان و برگزار کنندگان مسابقه افزود: تمامی شرکت کنندگان این دوره برگزیده هستند و  منزلت تمامی آن‌ها را می‌دانیم؛ همه ما از ارزش‌لحظاتی که با قرآن می‌گذرانیم و کراماتی که به ذات انسان اضافه می‌کند آگاه هستیم که  امیدواریم این کرامات باعث شود تا در خدمات رسانی  به مردم کشور موفق و سربلند‌تر باشیم.
 
سرپرست اورژانس کشور  با اشاره به مصادف شدن برگزاری مسابقات  با ایام سوگواری امام حسین (ع) تصریح کرد: فرهنگ و معارف اخلاقی ائمه اطهار قطعا ره گشای مشکلات و مسائل ما خواهد بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار