گرامیداشت چهلمین سالگرد شهید عاشوری روحانی مبارز بوشهری

چهلمین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ ابوتراب عاشوری، مبارز برجسته انقلاب اسلامی استان بوشهر باحضور مردم و مسئولان در جوار مزار آن شهید در مسجد حضرت، ولی عصر (ع) شهر چغادک برگزار شد.

گرامیداشت چهلمین سالگرد شهید عاشوری روحانی مبارز بوشهریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس مجمع طلاب حوزه‌ علمیه قم در این مراسم مردمی بودن را مهمترین ویژگی شهید عاشوری عنوان کرد و از مسئولان خواست بیشتر به کار مردم رسیدگی کنند و از کار‌های شخصی در محیط‌های اداری بپرهیزند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداکبر حسینی‌نژاد، بااشاره به شرایط اقتصادی این روز‌های کشور گفت: بدخواهان انقلاب اسلامی با جدیّت مشغول عصبانی‌کردن مردم هستند و مسئولان و کارمندان باید با حل مشکلات مردم زندگی آن‌ها را آسان‌تر کنند.
وی همچنین از فروشندگان هم خواست که در زمان کمبود برخی کالاها، اجناس خود را منصفانه بفروشند و اجناس را برای سود بیشتر، انبار و احتکار نکنند.

در پایان مردم، نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر وتعداد دیگری از مسئولان با اهدای گل بر مزار شهید عاشوری و خواندن فاتحه به مقام ایشان ادای احترام کردند.

شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ ابوتراب عاشوری روحانی بانفوذ و مردم‌دار استان بوشهر بود که نقش مهمی در روشنگری و آگاهی مردم استان بوشهر در دوران ستمشاهی داشت و کمی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۳ آذر ۵۷ مطابق با سوم ماه محرم به دست مأموران ساواک در خانه‌ش به شهادت رسید.

انتهای پیام/ک

چهلمین سالگرد شهادت شیخ عاشوری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.