همایش شیرخوارگان حسینی در سراسر استان سمنان برگزار شد

مسئول مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی در استان سمنان گفت: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در ۲۰۰ نقطه شهری و روستایی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عباسعلی طالب‌بیدختی مسئول مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی گفت: 6 هزار دست لباس برای کودکان شش‌ماهه دوخته‌شده و در سراسر استان توزیع‌شده است.

وی با اشاره به برخی اهداف برگزاری این همایش گفت: این همایش بزرگ هر سال با هدف زنده نگه‌داشتن وقایع کربلا و زنده نگه داشتن نهضت امام حسین‌ (ع) برگزار می‌شود.

مسئول مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی در استان سمنان با اشاره به برخی از برنامه‌های این همایش بزرگ گفت: در این همایش مادران فرزندان شیرخوار خود را نذر یاری صاحب الزمان(عج) می‌کنند و این مهم یکی از اهداف برگزاری این همایش است که تلاش شود مادران فرزندانشان را به عنوان سربازان امام زمان (عج) تربیت کنند.

طالب‌بیدختی گفت: امروز در این آئین مادران و فرزندانشان رو قبله ایستاده و فرزندشان را نذر یاری صاحب‌الزمان(عج) کردند.

همایش شیرخوارگان حسینی هر سال در سومین روز از ماه محرم در سراسر کشور برگزار می‌شود و مادران به همراه فرزندان شیرخوار خود در این آئین حضور می‌یابند؛ امسال نیز مادران سمنانی با حضور در مصلی سمنان در عزای طفل شیرخواره کربلا گریستند.

 تلاوت قرآن، مداحی و قرائت نذر‌نامه برخی از برنامه‌های این همایش بزرگ بود.

انتهای پیام/ ب

همایش شیرخوارگان در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.