نماینده ولی فقیه در گیلان:

عظمت و اقتدار امروز ایران مدیون فرهنگ عاشوراست

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: عظمت و اقتدار امروز ایران در قبال آماج ترفندها و تهدیدات دنیای استکبار مدیون فرهنگ عاشوراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت در مصلای این شهر گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همچون گذشته در صدد ایجاد شبهه و انحراف در عزاداری های محرم هستند که بصیرت حسینیان راستین در پرتو رعایت شئوناتی چون عدالت خواهی، حقیقت طلبی، مبارزه با ظلم و فساد و همچنین پرهیز از بی اخلاقی و خرافات می تواند مکر بد خواهان را به خودشان بازگرداند.

وی افزود: ضروری است که حقایق عاشورایی و احیای ارزش‌های ناب اسلامی و انسانی در روند برگزاری عزاداری های ماه محرم تبیین شود.

امام جمعه رشت گفت: حرکت و رفتار امام حسین در احیا امر به معروف و نهی از منکر تجلی مجموعه ی فضایل انسانی و ارزش‌های والای جامعه ی بشری است .

آیت الله فلاحتی همچنین با استناد به رهنمودهای امام راحل مبنی بر تاسی نهضت اسلامی ایران از واقعه ی عاشورا تصریح کرد: انقلاب اسلامی به بهره گیری از معارف و الگوهای بی نظیر عاشورا توانسته قدرت اسلام و اهل بیت را به جهانیان بنمایاند.

انتهای پیام/اص

خطبه های نماز جمعه رشت

برچسب ها: نماز جمعه ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.