مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد؛

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در ماه محرم

حجت الاسلام شفیع زاده گفت:سازمان اوقاف وامورخیریه به عنوان یک نهاد فرهنگی برای ترویج فرهنگ حسینی،برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی را در ماه محرم در مزار امامزادگان در دستور کار دارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام والمسلمین هادی شفیع زاده مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اعزام مبلغان توسط سازمان اوقاف گفت: این سازمان به عنوان یک نهاد فرهنگی برای ترویج فرهنگ حسینی، برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی را در ماه محرم در مزار امامزادگان در دستور کار دارد و در این راستا دو هزار مبلغ را به مزار امامزادگان کشور اعزام کرد.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: شیوه فعالیت مبلغان اعزامی در ماه محرم به بقاع امامزادگان، تبلیغ چهره به چهره و حضور در خیمه‌های معرفت است، در این خیمه‌ها برنامه‌هایی همچون ارائه مشاوره، پاسخگویی به مسائل شرعی، کار با کودک و برپایی غرفه‌های چندرسانه ‌ای برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان اوقاف در ماه محرم مبلغان را به بقاع دو هزار و 800 امامزاده در سراسر ایران اعزام کرد، این مبلغان پیش از این در سازمان اوقاف تشکیل پرونده داده بودند و از یکم تا دوازدهم محرم در بقاع امامزادگان برنامه‌های فرهنگی انجام می‌دهند.

شفیع زاده با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت ماه محرم در مزار امامزادگان عنوان کرد: همایش لبیک یا حسین در روز دوم ماه محرم با حضور هیأت‌های عزاداری در مزار امامزادگان شاخص کشور برگزار شد، همچنین در صبح نخستین جمعه ماه محرم شاهد برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در این بقاع متبرکه بودیم.

وی در پایان  یادآورشد: در روز دوازدهم محرم همایش رهروان زینبی با حضور خواهران ولایی در بقاع امامزادگان شاخص ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اعزام 2000 مبلغ به بقاع متبرکه/اهتمام به تبلیغ چهره به چهره در خیمه های معرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.