افزایش قیمت نهایی مرغ وجود ندارد

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان همدان گفت :فروش مرغ به قیمت بیش از 8 هزار و 500 تا 9 هزار تومان اجحاف به مصرف‌کننده و کمتر از آن به ضرر تولیدکننده است.

افزایش قیمت نهایی مرغ وجود نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،نادر مومنی، مدیر کل پشتیبانی امور دام استان همدان به تامین خوراک دام با ارز 4 هزار و 200 تومانی اشاره کرد و افزود: در این حوزه مشکلی نخواهد بود و دلیلی برای افزایش قیمت نهایی مرغ وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همه جوانب قیمت منطقی مرغ باید در نظر گرفته شود،گفت: قیمت مرغ بین 8 هزار و 500 تا 9 هزار تومان است و این قیمت براساس میزان تولید، عرضه و تقاضای محصول تعیین می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان با اشاره به اینکه فروش مرغ به قیمت بیش از 8 هزار و 500 تومان اجحاف به مصرف‌کننده و کمتر از آن به ضرر تولیدکننده است، تصریح کرد: برای تنظیم بازار در شرایط فعلی 420 تن مرغ توزیع شد که البته ین روند اکنون متوقف شده است چراکه قیمت در بازار به تعادل رسید.

مومنی ادامه داد: اگر قیمت مرغ روندی کاهشی پیش بگیرد، شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به خرید و اگر روندی افزایشی پیش بگیرد؛ نسبت به توزیع آن اقدام خواهد کرد تا تعادل در بازار حفظ شود.

انتهای پیام/ب

قیمت مطلوب مرغ 8 هزار و 500 تومان

برچسب ها: دامپزشکی ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار