احداث ۳۲ کیلومتر راه ایمن در شهرستان میاندوآب

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: عملیات بهسازی و ارتقای ضریب ایمنی در ۳۲ کیلومتر از راه‌های ارتباطی شهرستان میاندوآب اجرا می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در نشست مشترک با فرماندار شهرستان میاندوآب در خصوص پروژه‌های راهسازی شهرستان میاندوآب گفت: عملیات بهسازی و ارتقای ضریب ایمنی در ۳۲ کیلومتر از راه‌های ارتباطی شهرستان میاندوآب اجرا می‌شود که ۱۷ کیلومتر از آن به شکل پروژه احداث بزرگراهی تعریف شده است.


وی افزود: احداث کریدور غرب کشور به طول ۱۲ کیلومتر در محدوده راه‌های شهرستان میاندوآب، ۵ کیلومتر از طرح ساخت بزرگراه میاندوآب به شاهین دژ و ارتقای راه اصلی میاندوآب به فسندوز  از مهمترین طرح‌های راهسازی  است.


ابراهیم مبارک قدم، پیشرفت اجرایی طرح میاندوآب- سرچم را ۹۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: این پروژه از دیگر پروژه‌های کلیدی در ارتقای ضریب ایمنی حمل و نقل جاده‌ای میاندوآب به شمار می‌آید.


وی یادآور شد: شهرستان میاندوآب به دلیل قرارگیری در محل تلاقی کریدور غرب و محور ارتباطی غرب به شرق در توسعه شبکه حمل و نقل منطقه بسیار حائز اهمیت است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه شهرستان میاندوآب در شاخص برخورداری جمعیت روستایی از راه آسفالته رتبه نخست را دارد، گفت: بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی استان براساس اولویت بندی و طبق برنامه زمانبندی اجرا می‌شود.

 

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با فرماندار و مسئولان شهرستان میاندوآب با هدف نظارت بر روند اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی و تسریع در تکمیل طرح‌ها در محل فرمانداری شهرستان میاندوآب برگزار شد.
انتهای پیام/ح

ارتقای ضریب ایمنی ۳۲ کیلومتر از راه‌های میاندوآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.